Dostawa

1. Jakim firmami kurierskim wysyłamy paczki i w jakiej cenie ?

Kurier DPD:

Sposób płatności

PayU lub przelew na konto

Pobranie

Zamówienie

powyżej 200,00 zł *

Paczka do 30kg

16,00 zł

20,00 zł

0 zł

Paczka do 60kg

30,00 zł

35,00 zł

0 zł

Paczka do 90kg

45,00 zł

50,00 zł

0 zł

* cena nie dotyczy pasz

Inpost: waga wraz z opakowaniem do 20 KG (max wymiary 41x38x64 cm)

Sposób płatności

PayU lub przelew na konto

Pobranie

Paczkomat waga wraz z opakowaniem do 20 kg (max wymiary 41x38x64 cm)

15,00 zł

Kurier do 20 kg

15,00 zł

18,00 zł

Poczta Polska:

Sposób płatności

Cena

PayU lub przelew na konto

20,00 zł

Pobranie

26,00 zł

* Pasze wysyłane są osobnym przewoźnikiem po wcześniejszym dokonaniu przedpłaty. Zamówienie paszy obejmuje koszt paszy + koszt wysyłki. Przy zakupie paszy koszt przesyłki ponosi kupujący.


2. Jak zabezpieczamy przesyłkę ?

Każde zamówienie złożone w naszym sklepie zostaje profesjonalnie zapakowane przez przeszkolony zespół. Towar, który może zostać narażony na uszkodzenie, zostaje dodatkowo zabezpieczony, np. folią bąbelkową.


3. Jaki jest czas oczekiwania na zamówiony towar ?

Czas oczekiwania na zamówienie zależy od dostępności na magazynie. W przypadku produktów magazynowych, czas oczekiwania wynosi 1-3 dni roboczych. W przypadku złożenia specjalnego zamówienia, skontaktujemy się z Tobą by poinformować o czasie oczekiwania na zamówienie. Zamówienia składane w weekend i dni ustawowo wolne realizowane są następnego dnia roboczego.


4. Jak sprawdzić gdzie znajduje się Twoja przesyłka ?

Numer listu przewozowego przesyłany jest wiadomością SMS na numer telefonu podany w zamówieniu, w dniu otrzymania przesyłki przez firmę kurierską. W ten sposób na stronie firmy kurierskiej możesz śledzić, gdzie znajduje się twoja przesyłka za pomocą zakładki „śledzenie paczki”.


5. Od jakiej kwoty obowiązuje darmowa dostawa?

Darmowa dostawa obowiązuje przy zamówieniu od 200,00 zł. (Cena nie dotyczy zamówienia pasz, które posiadają osobne cenniki dostaw).


6. Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?

Wychodząc naprzeciw klientom, wysyłamy zamówienia za granicę kraju. Obowiązuje wtedy inny cennik przesyłek. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta by uzyskać więcej informacji. (Biuro Obsługi klienta: 507 822 367)