Kalendarz adwentowy dla konia firmy Waldhausen. Idealne do odliczania świąt.
Kalendarz adwentowy dla konia firmy Waldhausen. Idealne do odliczania świąt.Każde okienko wypełnione jest garścią naszych niskocukrowych smakołyków w zachwycającej gamie smaków – jabłkowym, miętowym, truskawkowym i bananowym.
Kantar z futerkiem firmy Covalliero z kolekcji jesień/zima 2025. Kantar Covalliero wykonany jest z odpornego na zużycie materiału i ma mocne szwy, które zapewnią mu długą żywotność. Miękki pasek na potylicę zapewnia maksymalny komfort dla konia i chroni go przed otarciami, zarówno podczas pielęgnacji, jak i podczas długich dni na padoku.Dwustronnie...
Kantar firmy Covalliero. Kantar Covalliero wykonany z odpornego na zużycie materiału i ma mocne szwy, dzięki czemu posłuży przez długi czas. Miękki pasek na szyję zapewnia maksymalny komfort dla konia i chroni go przed otarciami, zarówno podczas pielęgnacji, jak i podczas długich dni na padoku. Zapięcia na bolce pozwalają na łatwe dopasowanie kantara do...
Bryczesy damskie z wysokim stanem firmy Pikeur. Przyjemnie lekka tkanina z efektem regulacji temperatury i właściwościami antybakteryjnymi: pochłania zapachy. Specjalna edycja z subtelnymi dodatkami w kolorze jasnego złota: zapięcie na klips, napy i nadru
Rękawiczki firmy Tommy Equestrian. Wysokiej jakości elastyczne rękawiczki w klasycznych kolorach i stylu Tommy Hilfiger. Wykonane z materiału antypoślizgowego, cienki i lekki materiał, który dopasowuje się do dłoni. Palec wskazujący kompatybilny z ekranem telefonu. Regulowany pasek na rzep - Logo flagi Tommy'ego Hilfigera.Materiał 1: 55% Nylon 45%...
ZWROTY
1. Jak dokonać zwrotu zamówienia?
Zapakowany i odpowiednio zabezpieczony produkt należy odesłać pod adres ul. Zamkowa 2, 62-310 Pyzdry wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.
2. Kto ponosi koszty przesyłki w przypadku zwrotu towaru?
Koszty przesyłki w przypadku zwrotu towaru pokrywa zwracający. Zwroty wysyłane za pobraniem, nie będą przyjmowane.
3. Komu przysługuje prawo do zwrotu i w jakim terminie?
Prawo do zwrotu bez podania przyczyny przysługuje każdemu w ciągu 30 dni od odebrania zamówienia.
Zwrotowi nie podlegają takie produkty, których przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Kupującego m.in:
- środki pielęgnacyjne
- kosmetyki
- suplementy
- pasza
- książki i czasopisma
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady produktów zgodnie z regulacjami wskazanymi w Kodeksie cywilnym, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego
4. Kiedy zwracane są środki w przypadku zwrotu i w jaki sposób?
Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zwróconych produktów.
Środki zwracane są na wskazany przez kupującego rachunek bankowy w przypadku płatności przelewem tradycyjnym lub za pobraniem.
Natomiast kwota opłaconego zamówienia systemem PayU zostanie zwrócona za jego pośrednictwem.
5. Kupujący zwraca towar za pomocą kuriera lub Poczty Polskiej. Paczki umieszczane w paczkomacie nie będą odbierane przez Sprzedającego.
Formularz zwrotu towaru - Pobierz PDF
REKLAMACJE
1. Jak dokonać reklamacji?
Reklamacji należy dokonać w ten sam sposób jak zwrot, wysłać pod adres ul. Zamkowa 2 , 62-310 Pyzdry wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
Jeżeli reklamacja powstała podczas transportu lub z winy kuriera należy spisać z kurierem protokół szkody i również dołączyć go do przesyłki.
2. Co potrzebne jest aby poprawnie dokonać reklamacji?
Należy dokładnie wypełnić formularz reklamacji, podać opis wady i datę jej powstania.
Wraz z formularzem należy wysłać dowód zapłaty: paragon lub fakturę VAT.
3. Kiedy otrzymam informację o reklamacji?
W ciągu 14 dni otrzymasz informację na temat swojej reklamacji.
4. Ile trwa gwarancja ?
Z tytułu rękojmi gwarancja trwa 2 lata, a dla poszczególnych produktów gwarancji udziela producent towaru.
5. Co w przypadku, gdy paczka lub zapakowane produkty dotrą uszkodzone?
W przypadku uszkodzonej przesyłki należy niezwłocznie spisać protokół szkody z kurierem oraz poinformować o tym Sprzedającego, przesyłając dokumenty na adres mejlowy zamowienia@pegazshop.pl
Formularz reklamacji - Pobierz PDF
WYMIANA
W celu dokonania wymiany zakupionego produktu prosimy o kontakt telefoniczny:
507-822-367 lub 507-822-351.