Kantar Charming marki Kavalkade wykonany z wysokiej jakości, mocnej, niemieckiej skóry. Kantar w części potylicznej i nachrapnika miękko podszyty. Regulowany, dzięki czemu dopasowuje sie do konia. Zapinany na mocne metalowe sprzączki. Elegancki wygląd zapewniają mu smukłe paski.
Bluza młodzieżowa firmy BR z kolekcji jesień/zima. Świetnie dopasowuje się do sylwetki oraz posiada poręczny mały zamek z przodu. Dopasowany kołnierz zapinany na lewą stronę oraz nadruk na lewej piersi i rękawie.Materiał: 92% poliester, 8% elastan.
Bluza młodzieżowa firmy BR z kolekcji jesień/zima. Świetnie dopasowuje się do sylwetki oraz posiada poręczny mały zamek z przodu. Dopasowany kołnierz zapinany na lewą stronę oraz nadruk na lewej piersi i rękawie.Materiał: 92% poliester, 8% elastan.
Bluza młodzieżowa firmy BR z kolekcji jesień/zima. Świetnie dopasowuje się do sylwetki oraz posiada poręczny mały zamek z przodu. Dopasowany kołnierz zapinany na lewą stronę oraz nadruk na lewej piersi i rękawie.Materiał: 92% poliester, 8% elastan.
Probiotyk Pro-Biotics (em15) to kompozycja pożytecznych mikroorganizmów dla zwierząt zarejestrowana jako MPU, czyli Mieszanka Paszowa Uzupełniająca.Zaleca się podawanie Pro-Biotyk (em15)™ w szczególności koniom, które:• mają tendencje do kolek,• zmieniają często stajnie lub pasze,• są często narażone na stres (np. transport, zawody, zmiana stajni),•...
Ochraniacze przednie firmy QHP. Wykonane z mocnego plastikowego tworzywa z ozdobnymi, błyszczącymi paskami. W wewnątrz podszyty miękkim neoprenem. Zapinane na mocne rzepy z logo firmy. Zapewniają doskonałą ochronę przednich nóg konia przed uderzeniami oraz wstrząsami. Wysokość z tyłu: Shetty: 17 cm. Pony: 20 cm. Full: 24 cm.
ZWROTY
1. Jak dokonać zwrotu zamówienia?
Zapakowany i odpowiednio zabezpieczony produkt należy odesłać pod adres ul. Zamkowa 2, 62-310 Pyzdry wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.
2. Kto ponosi koszty przesyłki w przypadku zwrotu towaru?
Koszty przesyłki w przypadku zwrotu towaru pokrywa zwracający. Zwroty wysyłane za pobraniem, nie będą przyjmowane.
3. Komu przysługuje prawo do zwrotu i w jakim terminie?
Prawo do zwrotu bez podania przyczyny przysługuje każdemu w ciągu 30 dni od odebrania zamówienia.
Zwrotowi nie podlegają takie produkty, których przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Kupującego m.in:
- środki pielęgnacyjne
- kosmetyki
- suplementy
- pasza
- książki i czasopisma
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady produktów zgodnie z regulacjami wskazanymi w Kodeksie cywilnym, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego
4. Kiedy zwracane są środki w przypadku zwrotu i w jaki sposób?
Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zwróconych produktów.
Środki zwracane są na wskazany przez kupującego rachunek bankowy w przypadku płatności przelewem tradycyjnym lub za pobraniem.
Natomiast kwota opłaconego zamówienia systemem PayU zostanie zwrócona za jego pośrednictwem.
5. Kupujący zwraca towar za pomocą kuriera lub Poczty Polskiej. Paczki umieszczane w paczkomacie nie będą odbierane przez Sprzedającego.
Formularz zwrotu towaru - Pobierz PDF
REKLAMACJE
1. Jak dokonać reklamacji?
Reklamacji należy dokonać w ten sam sposób jak zwrot, wysłać pod adres ul. Zamkowa 2 , 62-310 Pyzdry wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
Jeżeli reklamacja powstała podczas transportu lub z winy kuriera należy spisać z kurierem protokół szkody i również dołączyć go do przesyłki.
2. Co potrzebne jest aby poprawnie dokonać reklamacji?
Należy dokładnie wypełnić formularz reklamacji, podać opis wady i datę jej powstania.
Wraz z formularzem należy wysłać dowód zapłaty: paragon lub fakturę VAT.
3. Kiedy otrzymam informację o reklamacji?
W ciągu 14 dni otrzymasz informację na temat swojej reklamacji.
4. Ile trwa gwarancja ?
Z tytułu rękojmi gwarancja trwa 2 lata, a dla poszczególnych produktów gwarancji udziela producent towaru.
5. Co w przypadku, gdy paczka lub zapakowane produkty dotrą uszkodzone?
W przypadku uszkodzonej przesyłki należy niezwłocznie spisać protokół szkody z kurierem oraz poinformować o tym Sprzedającego, przesyłając dokumenty na adres mejlowy zamowienia@pegazshop.pl