Rękawiczki letnie młodzieżowe Maya firmy Fair Play. Wygodne, antypoślizgowe, ocieplane rękawiczki. Zrobione z zamszu syntetycznego połączonego z elastycznym materiałem. Posiadają regulowane zapięcie na rzep oraz elastyczną wstawkę na nadgarstku.
Kurtka HKM Elegant to doskonały wybór na chłodniejsze dni. Dzięki niej to Ty decydujesz o tym jak będzie Ci ciepło. Naciśnięcie przycisku w kurtce umożliwia aktywację elementów grzewczych. . Elementy grzejne zasilane są za pomocą powerbanku ze złączem USB ( dołączony do zestawu) w wewnętrznej kieszeni.Temperaturę elementów grzejnych można regulować za...
Buty termiczne Lucky Snowfall zdobywają fanów nie tylko dzięki nadrukowi na całej powierzchni, ale także dzięki wodoodpornej części stopy.- Wytrzymały materiał wierzchni- Miękki, przytulny polar wewnątrz- Proste sznurowanie dla optymalnego dopasowania- Antypoślizgowa bieżnikowana podeszwaMateriał wierzchni: 100% poliester, Podeszwa: inny materiał
Koszulka młodzieżowa firmy HKM. Wykonana z materiału przyjemnego dla skóry. Ozdobiona wyszytym konikiem na przodzie z frędzlowatą grzywą.Materiał: 100% bawełna.Prać w temp. 30 stopni, delikatne pranie, można suszyć w suszarce.
Bluzka polo damska z długim rękawem Sadie z firmy Equestrian Queen Elegancka koszulka polo z długim rękawem, wykonana z technicznego materiału idealnie dopasowującego się do ciała. Zapinana na delikatne zatrzaski imitujące kryształki. Ozdobiona dwoma elementami w kolorze różowego złota - na przednich kieszeniach. Zarezerwowane dla prawdziwej...
Bluzka polo damska z długim rękawem Sadie z firmy Equestrian Queen Elegancka koszulka polo z długim rękawem, wykonana z technicznego materiału idealnie dopasowującego się do ciała. Zapinana na delikatne zatrzaski imitujące kryształki. Ozdobiona dwoma elementami w kolorze różowego złota - na przednich kieszeniach. Zarezerwowane dla prawdziwej...
ZWROTY
1. Jak dokonać zwrotu zamówienia?
Zapakowany i odpowiednio zabezpieczony produkt należy odesłać pod adres ul. Zamkowa 2, 62-310 Pyzdry wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.
2. Kto ponosi koszty przesyłki w przypadku zwrotu towaru?
Koszty przesyłki w przypadku zwrotu towaru pokrywa zwracający. Zwroty wysyłane za pobraniem, nie będą przyjmowane.
3. Komu przysługuje prawo do zwrotu i w jakim terminie?
Prawo do zwrotu bez podania przyczyny przysługuje każdemu w ciągu 30 dni od odebrania zamówienia.
Zwrotowi nie podlegają takie produkty, których przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Kupującego m.in:
- środki pielęgnacyjne
- kosmetyki
- suplementy
- pasza
- książki i czasopisma
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady produktów zgodnie z regulacjami wskazanymi w Kodeksie cywilnym, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego
4. Kiedy zwracane są środki w przypadku zwrotu i w jaki sposób?
Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zwróconych produktów.
Środki zwracane są na wskazany przez kupującego rachunek bankowy w przypadku płatności przelewem tradycyjnym lub za pobraniem.
Natomiast kwota opłaconego zamówienia systemem PayU zostanie zwrócona za jego pośrednictwem.
5. Kupujący zwraca towar za pomocą kuriera lub Poczty Polskiej. Paczki umieszczane w paczkomacie nie będą odbierane przez Sprzedającego.
Formularz zwrotu towaru - Pobierz PDF
REKLAMACJE
1. Jak dokonać reklamacji?
Reklamacji należy dokonać w ten sam sposób jak zwrot, wysłać pod adres ul. Zamkowa 2 , 62-310 Pyzdry wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
Jeżeli reklamacja powstała podczas transportu lub z winy kuriera należy spisać z kurierem protokół szkody i również dołączyć go do przesyłki.
2. Co potrzebne jest aby poprawnie dokonać reklamacji?
Należy dokładnie wypełnić formularz reklamacji, podać opis wady i datę jej powstania.
Wraz z formularzem należy wysłać dowód zapłaty: paragon lub fakturę VAT.
3. Kiedy otrzymam informację o reklamacji?
W ciągu 14 dni otrzymasz informację na temat swojej reklamacji.
4. Ile trwa gwarancja ?
Z tytułu rękojmi gwarancja trwa 2 lata, a dla poszczególnych produktów gwarancji udziela producent towaru.
5. Co w przypadku, gdy paczka lub zapakowane produkty dotrą uszkodzone?
W przypadku uszkodzonej przesyłki należy niezwłocznie spisać protokół szkody z kurierem oraz poinformować o tym Sprzedającego, przesyłając dokumenty na adres mejlowy zamowienia@pegazshop.pl