ZWROTY

1. Jak dokonać zwrotu zamówienia?

Zapakowany i odpowiednio zabezpieczony produkt należy odesłać pod adres ul. Zamkowa 2 , 62-310 Pyzdry wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.

2. Kto ponosi koszty przesyłki w przypadku zwrotu towaru?

Koszty przesyłki w przypadku zwrotu towaru pokrywa zwracający. Zwroty wysyłane za pobraniem, nie będą przyjmowane.

3. Komu przysługuje prawo do zwrotu i w jakim terminie?

Prawo do zwrotu bez podania przyczyny przysługuje każdemu w ciągu 30 dni od odebrania zamówienia.

4. Kiedy zwracane są środki w przypadku zwrotu i w jaki sposób?

Zwrot środków wraz z kosztami pierwszej wysyłki (czyli wysyłki zakupionego towaru przekazanego do kupującego) następuje w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconych produktów.

Środki zwracane są w ten sam sposób w jaki dokonał zapłaty kupujący.

Formularz odstąpienia od umowy


REKLAMACJE

1. Jak dokonać reklamacji?

Reklamacji należy dokonać w ten sam sposób jak zwrot, wysłać pod adres ul. Zamkowa 2 , 62-310 Pyzdry wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

Jeżeli reklamacja powstała podczas transportu lub z winy kuriera należy spisać z kurierem protokół szkody i również dołączyć go do przesyłki.

2. Co potrzebne jest aby poprawnie dokonać reklamacji?

Należy dokładnie wypełnić formularz reklamacji, podać opis wady i datę jej powstania.

Wraz z formularzem należy wysłać dowód zapłaty: paragon lub fakturę VAT.

3. Kiedy otrzymam informację o reklamacji?

W ciągu 14 dni otrzymasz informację na temat swojej reklamacji.

4. Ile trwa gwarancja ?

Z tytułu rękojmi gwarancja trwa 2 lata, a dla poszczególnych produktów gwarancji udziela producent towaru.

Formularz reklamacji