1.  Formy płatności:
            - Przy odbiorze,
            - Przelew bankowy numer konta: 09 1090 4121 0000 0001 2265 3250 (w tytule płatności proszę podać dane niezbędne do zrealizowania zamówienia: numer zamówienia oraz imię i nazwisko składającego zamówienie),
            - PayU.

  2. Forma dostawy:
            - DPD,
            - Paczkomat,
            - Poczta Polska.
            Darmowa dostawa od 150,00 zł* nie dotyczy paszy

  3. Możliwość wysyłki za granicę.
            - zadzwoń

  4. Zwrot
            → 30 dni na zwrot towaru.
            → Nie przyjmujemy zwrotów paszy, oraz rozpakowanych z opakowań suplementów, smakołyków oraz preparatów pielęgnacyjnych.
            → Zwracany produkt należy odesłać na adres: P.P.H.U ’’Parkur’’ Witold Bratkowski,
            ul. Zamkowa 2, 62-310 Pyzdry wraz z wypełnionym formularzem, który jest dołączony do zamówienia.
            → Zwrot wpłaconych środków w przypadku rezygnacji zamówienia otrzymasz w ciągu 30 dni od otrzymania zwrotu produktu i zweryfikowania jego niezmiennego stanu.
            → W przypadku uszkodzonego towaru należy spisać protokół szkody z kurierem. Wysłać zgłoszenie reklamacyjne na adres: zamowienia@pegazshop.pl i odesłać uszkodzony produkt wraz z protokołem.
            → 14 dni na rozpatrzenie wniosku reklamacyjnego.

  5. Wymiana
            Aby wymienić produkt na inny należy dokonać zwrotu, a następnie ponownie dokonać zakupu innego towaru.

  6. Gwarancja
            Rękojmia sprzedającego wynosi 2 lata.

  7. Promocje i rabaty
            Kody rabatowe można otrzymać, obserwując nas na naszych portalach społecznościowych, gdzie często je udostępniamy. Dajemy je również stałym klientom, więc warto zarejestrować się podczas robienia zakupów.

  8.     Kontakt
            → Adres firmy:
            P.P.H.U ’’Parkur’’ Witold Bratkowski
            Zamkowa 2
            62-310 Pyzdry
            → Biuro Obsługi Klienta czynne od 8:00 do 16:00
            → telefon kontaktowy: 507 822 351, 507 822 367